Gyakran Ismételt Kérdések
[email protected]
A rendelésedet utánvéttel vagy pedig kártyás fizetéssel(Barion, Stripe) tudod kifizetni.
Maximum 1-2 munkanapot vesz igénybe az egész országban a Magyar Posta futárszolgálatával! (Előrendelés esetén eltérő.)
Kockázatmentes 30 napos pénzvisszafizetési garanciával rendelkezünk!
Ha valamilyen okból nem rendelkezik nagyszerű tapasztalattal, mindent megteszünk annak érdekében, hogy megbizonyosodjon arról, hogy teljes mértékben elégedett-e vásárlásával.
Küldjön nekünk egy e-mailt az [email protected] címre, vagy használja a kapcsolatfelvételi űrlapunkat itt: Kapcsolat
Amint e-mailt küld nekünk, értesítjük, hogy visszatérítését jóváhagyták vagy elutasították. Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk és automatikusan jóváírjuk hitelkártyáján vagy eredeti fizetési módján egy meghatározott napon belül. Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések (adott esetben) Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját. Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-társaságával, eltarthat egy ideig, mire a visszatérítése hivatalosan felkerül. Ezután vegye fel a kapcsolatot bankjával. Gyakran időbe telik, amíg a visszatérítés kifizetésre kerül.
Ha mindezeket elvégezte, és még nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az [email protected] címen. A sérült vagy hibás termékek cseréje (ha van) Csak akkor cseréljük ki az elemeket, ha hibásak vagy sérültek. Küldjön nekünk egy e-mailt az [email protected] címre a kár vagy hiba igazolásával. Ezután költségünkre új terméket küldünk az Ön címére.
Termékeinket Budapesti raktárunkból szállítjuk ki szerte az országba a Magyar Posta futárszolgálatával.
Írj nekünk emailben, vagy a “Kapcsolat” oldalon töltsd ki a kapcsolat felvételi űrlapot.
Email: [email protected]
Ha visszaszeretnéd küldeni a terméket és a pénzt visszakapni, akkor kérjük a “Kapcsolat” oldalon a kapcsolat felvételi űrlapot kitöltve ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot!
Email címünk: [email protected]